«Τελειώνοντας την Α΄ Λυκείου και έχοντας αποφασίσει για την κατεύθυνση που θα πάρω , έπρεπε να επιλέξω και τον τρόπο με τον οποίο θα οργάνωνα την προσπάθειά μου. Οι συστάσεις, αλλά κυρίως η πρώτη επαφή με τη ΣΠΟΥΔΗ και τους ανθρώπους της έκαναν εύκολη την απόφασή μου. Η συστηματική οργάνωση της δουλειάς, χωρίς να μένει κανένα κενό ή απορία και τίποτα στην τύχη, μου δημιούργησε αμέσως την ασφάλεια ότι εγώ απλά έπρεπε να διαβάζω και να ακολουθώ το πρόγραμμα. Στη ΣΠΟΥΔΗ ακόμη, υπήρχε πάντα ένα κλίμα που δεν επέτρεπε το άγχος ή την κακή διάθεση να κυριαρχήσει. Για μένα αυτή η χρονιά έκρυβε και μία ακόμη ευχάριστη έκπληξη: μου έδωσε την απροσδόκητη ευκαιρία να δω κάτω από άλλο πρίσμα τη μεγάλη μου αγάπη, τον κινηματογράφο!»
Γιάννης Μπαλαμώτης, Φοιτητής στο τμήμα Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών, Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Η σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στους μαθητές και στους καθηγητές στη ΣΠΟΥΔΗ είναι σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης…το Φροντιστήριο μας δεν απαρτίζεται από απλούς καθηγητές αλλά από μέντορες.»
Κωνσταντίνος Γιάνναρης, Φοιτητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
«Από την αρχή των μαθημάτων μου στη Β΄ Λυκείου κατάλαβα πως δεν πρόκειται για μια τυπική συνεργασία μαθητών-καθηγητών, αλλά για ένα φροντιστήριο που λειτουργεί σαν μια οικογένεια, στοιχείο απαραίτητο για την ουσιαστική επικοινωνία και των δύο πλευρών και την ομαλή πορεία των πολύωρων μαθημάτων. Η συνεχής επαφή με τους καθηγητές, ακόμη και εκτός διδακτικών ωρών,για την επίλυση αποριών και η εμπιστοσύνη τους στις δυνατότητές μου μού έδινε σιγουριά στη διάρκεια των Πανελλαδικών και με βοηθούσε ώστε να κατακτώ σταδιακά τους στόχους μου και να καταφέρω να εισαχθώ στη σχολή των ονείρων μου.»
Μιχαέλα Γκαβανόζη, Φοιτήτρια στη Νομική Σχολή Αθηνών
“Ως μαθήτρια του Φροντιστηριακού Οργανισμού ΣΠΟΥΔΗ ,ένιωθα πάντα μέλος μίας μεγάλης οικογένειας. Γνώρισα καθηγητές με όρεξη και πάθος για τη δουλειά τους, οι οποίοι αποτέλεσαν έμπνευση για εμένα και με βοήθησαν να εξελιχθώ και ως μαθήτρια και ως άνθρωπος. Μέσα σε αυτό το διάστημα λοιπόν αποκόμισα γνώσεις και έλαβα τη στήριξη που χρειαζόμουν ώστε να κυνηγήσω και εν τέλει να πετύχω τους στόχους μου παρά τις δυσκολίες που ήρθαν στον δρόμο μου. Προσωπικά θεωρώ ότι πριν από τέσσερα χρόνια έκανα μία από τις σπουδαιότερες επιλογές για το μέλλον μου.
Τους ευχαριστώ πραγματικά όλους γι’ αυτό που είμαι σήμερα.”
Μάιρα Ξηρομερίτη, Φοιτήτρια στο Τμήμα Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
“Τα φροντιστήρια Σπουδή με βοήθησαν να προετοιμαστώ για τις τελικές εξετάσεις και τελικά να περάσω στη σχολή που πάντα ήθελα , μιας και οι καθηγητές ήταν διαρκώς στο πλάι εμένα και των συμμαθητών μου και ήταν πάντα πρόθυμοι να ασχοληθούν με τις απορίες μας και να καλύψουν τυχόν κενά , ενώ ταυτόχρονα η προετοιμασία μας γινόταν με σαφές πρόγραμμα οπότε δεν υπήρχε χώρος για άγχος”.
Βαγγέλης Μήτρος, Φοιτητής στην Ιατρική Σχολή Αθηνών
“Όντας πλέον φοιτήτρια στο Οικονομικό Τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι ότι βρίσκομαι εδώ έπειτα από μια πολύ σημαντική πορεία δύο ετών στο φροντιστήριο Σπουδή. Κάθε καθηγητής ήταν πρόθυμος να με στηρίξει σε οποιαδήποτε δυσκολία αντιμετώπιζα. Όλοι βρίσκονταν πάντα στο πλευρό μου στην προσπάθειά μου να προσπεράσω γνωστικά και μη εμπόδια, να πάρω αποφάσεις που θα επηρέαζαν το μέλλον μου και να φτάσω πλέον έτοιμη ψυχολογικά αλλά και μορφωτικά στις εξετάσεις. Θα χαρακτήριζα την πορεία αυτή γεμάτη αγάπη, στήριξη, βοήθεια αλλά και πίστη των καθηγητών στον εαυτό μου και στις δυνατότητες μου, ώστε να βγω νικήτρια από αυτή την συναισθηματικά φορτισμένη διαδικασία των εξετάσεων.
Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς!”
Ελένη Χριστοφή, Φοιτήτρια στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
”Το Φροντιστήριο Σπουδή με βοήθησε να επιτύχω τους στόχους μου. Οι καθηγητές ήταν δίπλα μου, όχι μόνο ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως σύμβουλοι οι οποίοι με καθοδήγησαν και μου συμπαραστάθηκαν. Το Φροντιστήριο έχει τη δυνατότητα να σε κάνει καλύτερο μαθητή αλλά κυρίως σου μαθαίνει να επιμένεις και να κατορθώνεις ό,τι θες”.
Χρήστος Μπριστογιάννης, Φοιτητής στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ